Stationär dator till photoshop

Hej jag behöver en kraftfull stationär dator för photoshop, lightroom etc. jag har en idag som är för långsam. Bara grafikkort, mycket hårddisk och ram samt många kärnor. vad har ni ute idag som kan vara bra. Gärna lite överkapacitet. Jag använder fler skärmar.

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Tack för din förfrågan. Har du kikat in på vår webshop och kollat runt? Vi har inte så mycket i det utbudet just nu i stationärt - har endast ett förslag i den kategorin:

    https://shop.inrego.se/stationara/dell-precision-t3620-14

    Kika gärna på denna och återkom om du har fler frågor.

    Ha en fortsatt skön dag!
    Sofia
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.