Ingår trådlöst nätverkskort vid köp av dator?

Tänkte beställa en speldator av er men behöver ett trådlöst nätverkskort. Är det nåt som ni monterar vid köp.

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Tack för er fråga 😀 Vilken typ av speldator har du kikat på ? Är det en PC eller en bärbar, om du har artikelnr på den enhet du kikat på så vet jag mer om hur det ser ut.

    Ha en trevlig kväll!
    /Sofia
    Sofia
  • Hej. Ja du ser min okunskap🙈 det är en PC,den billiga för ca 5000:-. Har en fråga till: Han spelar just nu mest Roblox och det borde den väl funka till eller? Men framåt, går den att uppgradera för att klara andra spel och isåfall vad är det som behöver bytas. Har fattat att många spel är ”tyngre” eller vad dom kallar det och då

    mvh
    Peter
  • Hej. Ja du ser min okunskap🙈 det är en PC den billiga ni har för ca 5000:-. Har en fråga till: just nu så spelar han mest Roblox och det borde den väl funka bra till? Men framåt så kan det ju bli andra spel som gäller och går den då att uppgradera och isåfall vad är det som behövs bytas. Har fattat att många spel  är ”tyngre” eller vad dom kallar det.
  • Det är en PC
  • Hej Peter,

    Ursäkta mitt senasvar till dig här. Familjedatorn har nätverkskort inbyggt så det behöver du inte lägga till. Såg att du har lagt en order med just detta som extra tillägg, vill du att jag justerar ordern så vi tar bort detta? 😀

    Säg bara till isåfall!

    Ha en fortsatt skön dag! 🙂
    /Sofia
    Sofia
  • Hej. Ja du kan ta bort det, är ju onödigt med två sådana. Tack snälla

    mvh
    Peter

  • Hej Peter,

    Tack för svar, det fixar jag. 🙂

    Allt gott!
    Sofia