Spel dator

Hej vi har tidigare köpt en kanon bra speldator hoss er ! Nu är det dax för att köpa en till. Jag undrar därför när ni tror att dom kan komma tillbaka i lager :-)
Stort tack på förhand !

Kommentarer

  • Hej Jenny

    Tack för eran fråga.

    Dessvärre kan vi inte svara på när dessa kommer tillbaks in i vårat lager.
    Anledningen till detta är att vi inte får in några Tower modeller samt grafikkort till dessa speldatorer på grund av den rådande pandemin.
    Håll utkik i webshopen och prenumerera på vårt nyhetsbrev för att snabbt få info om vilka produkter som kommer in.

    Ha en fortsatt fin dag

    Med vänliga hälsningar
    Joakim