Specifikation Elitebook 745 G3

Hejsan,
Jag undrar om denna laptop kommer med webkamera.
https://shop.inrego.se/outlet/hp-elitebook-745-g3-8
När jag tittar på gränssnitt, ser jag bara 1 DOCKING CONNECTOR, 1 AC POWER.
Det borde finnas t.ex. headphone/mik,SD kort etc.

Eftersom dessa detaljer inte finns med, menar ni att den inte har dessa? betyder det inte att man köper till kamera,sd-kort USB etc?

Tackar

Kommentarer

  • Hej Sid,

    Om det inte finns denna information under specifikationen, eller om det står "ingen optisk enhet" så finns det inte. Specifikationen ska vara uppdaterad 😀
    Betyder att man får skaffa detta extra om man vill ha detta, eller om du kikar på en annan laptop.

    Bara att återkomma om du har fler frågor!

    Ha en fin eftermiddag!
    Sofia