Specifikationer/verklig konfiguration

Hej!
Om jag köper en DELL PRECISION T3620 så kan jag få veta den exakta specifikationen på det exemplaret som ni ska skicka till mig? Förra gången stämde det inte med det som ni hade på hemsidan så jag fick skicka den tillbaka. T.ex. på listan har ni en OPTISK ENHET DVD-RW men på bilden syns den inte? Vad är det som gäller?

Kommentarer

  • Hej Pekka,

    Tack för er fråga!
    Gällande bilden på våra produkter så står det en förklarande text under där att bilden inte är en exakt bild av enheten som vi säljer. Den exakta specifikationen hittar ni alltid på den produkt ni klickar in på. Du klickar på "se alla specifikationer". Vi kontrollerar att er enhet ska ha just de specifikationerna som ni har beställt.

    Skulledu mot förmodan få något som du inte är nöjd med så får du kontakta vår support så hjälper vi dig alltid där vidare. Om du skulle fått en felaktig vara eller att något skulle strula. Du har 1-års garanti som medföljer köpet.

    Hoppas detta var svar på er fråga!
    Välkommen att höra av dig igen 😀

    Sofia