Brist av specifikationer på Lenovo Tower

Tjena!
Jag kollar på ett köpa den här datorn:
https://shop.inrego.se/speldatorer-tillbehor/lenovo-legion-t530

Men det fanns ju nästan inga specifikationer, och fanns inga bilder så jag kan se hur den ser ut runt om.
Men hittade en länk på Lenovos egna hemsida. Är den samma som den här?
https://www.lenovo.com/se/sv/desktops-and-all-in-ones/legion-desktops/legion-t-series-towers/Lenovo-Legion-T530-Intel/p/99LE9500311

hoppas allt är bra med er!
Mvh
John

Kommentarer

  • Hej John,

    Tack för ditt mail. Här är de bilder vi har att tillgå på denna modell:
    Du ser dem bättre på vår webshop på länken du var inne på. Klicka här: LENOVO LEGION T530 Det ser ut som det skulle vara samma på fram och ovansida, men kan inte svara på om den har samma bildskärmsutgångar baktill då det beror på vilket grafikkort som just denna artikel har. Jag kan hör mig för om en av våra tekniker kan kika på det, det kan dock dröja ngt innan vi får svaret.

    Ha en fortsatt trevlig dag! 😀
    /Sofia

    Sofia
  • Hej John,

    Här kommer ett par bilder på artikel nr 10003001941🙂

    Sofia