Kan jag skicka tillbaka min gamla dator till er?

Hej. Jag undra hur det funkar om jag vill skicka tillbaka min gamla dator till er. Jag fick ingen retursedel i mitt paket. Och så undrar jag om ni tar tillbaka annan elektronik.
Mvh ylva karlsson

Kommentarer

  • Hej Ylva!

    Tack för din fråga, i nuläget tar vi dessvärre ej emot från privatpersoner.
    Uppdatering om detta kan du se på vår hemsida. För att få en retursedel så behöver ni fylla i kontaktformuläret som du hittar här: kontaktformulär
    Du får då ett mailsvar och instruktioner om hur du returnerar din enhet.

    Ha en fortsatt fin fredag o trevlig helg! 🙂
    Vh, Sofia
    Sofia
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.