skick och möjlighet att uppgradera internminne?

Kommentarer

  • Hej Rei

    Tack för eran fråga

    Som svar på era frågor så kommer jag ta dessa i ordning:

    Skicket är den samma som med samtliga av våra stationära samt servers vilket jag bifogar nedan:

    • PC – Bra skick
      Normalt slits inte stationära datorer på samma sätt som till exempel en bärbar dator. Det gör att våra stationära datorer ofta är i mycket bra skick men även produkter med normalt slitage, repor på chassit och märken från stöldskyddsmärkning förekommer.

    Och som svar på den andra frågan så har vi tyvärr inte möjlighet att uppgradera ram på dessa då det finns en risk att glaset spricker när man ska öppna upp chassit.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim