Skärmfel på HP Laptop

Hej!
Jag har fått ett skärmfel på min bärbara dator! Halva skärmen flimrar.
Köpte den hos er ca 14 februari 2020.
Vad ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Ronnie!

    Tack för din fråga,

    Då ett skärmfel kan bero på flertalet olika faktorer så skulle jag vilja hänvisa dig till våran support mail som är: support@inrego.se för bäst hjälp med detta ärende.

    Skicka gärna in en filmsnutt/videoklipp på hur datorskärmen beter sig där man kan se flimrandet från datorn så ska vi hjälpa dig vidare.

    Önskar dig en trevlig dag!