VIlken skärm är det till Gamingpaket?

Tjena,

Vad är det för skärm som levereras till era paketerbjudanden? Exempelvis Gamingpaket och kontorspaket.
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Alla våra paket har något som kallas ”bland artiklar”. Detta innebär att vi i förväg inte vet vilka enheter just ditt paket får.
    Det varierar alltså från paket till paket, då plocklagret väljer de enheter som de har många av eller också få och udda antal av.
    Plockarna ser till att ta en skärm som matchar ingångarna i datorn så ni lätt kan koppla samman dem.
    Det vi garanterar är skärmtummen som står specificerat under varje paket.
    Bästa svaret