Mitt paket har skadats under frakten, hur går jag tillväga?

Mottog min försändelse igår, tyvärr har produkten skadats i frakten. 🙁
Hur går jag tillväga?
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Om emballaget är skadat eller det saknas kollin skall detta meddelas transportören direkt. Ansvaret för varan övergår till köparen när varan mottagits och kvitterats.
    Om du upptäcker att varan har blivit skadad i leveransen när du packar upp den ska detta snarast möjligt meddelas Inrego.

    Vid kontakt med oss hänvisar vi till support@inrego.se
    För att påbörja ärendet behöver vi:
    • Ordernummer eller fakturanummer (finns med på orderbekräftelsen men även på följesedeln)
    • Beskrivning på det felande, gärna så utförligt som möjligt tillsammans med bilder på skadan
    • Enhets id (en vit streckkod med 9 siffror)
    • Bilder på enheten där skadans syns samt bilder på emballaget.
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.