Ska köpa Iphone från Inrego men behöver veta hur föra över allt i min gamla Iphone?

Hur för jag  över allt innehåll i min Iphone 6s Plus till  Iphone 12 Pro Max som jag ämnar beställa hos Er?

Kommentarer

  • Hej Peter

    Tack för din fråga.

    För att föra över innehållet från din iPhone till en annan så kan du göra detta på två sätt.

    1. Att du sparar allt på Molndata via iCloud och importerar detta  under installationen av din nya iPhone 12 Pro.
    2. Att man kopplar en thunderbolt till thunderbolt kabel mellan produkterna och för över detta fysiskt.
    Du kommer att få förfrågan under installationen om hur du vill göra. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej, Har en Iphone 8 idag. Vilket är det mest prisvärda/smartaste val och lättaste att byta över till vad gäller att få över allt innehåll från 8an till ny Iphone?
    Mvh
    Johan
  • Hej Johan

    Tack för din fråga.

    Det enklaste sättet är om du har säkerhetskopierat till ditt iCloud konto.
    Därefter loggar du in på iCloud kontot på nya telefonen så bör allt kopieras över.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej, Har en Iphone 8 idag. Vilket är det mest prisvärda/smartaste Iphone valet just nu?
    Mvh
    Johan
    21 minuter sedan

  • Söker Iphone 12 i nyskick. Någon på G undrar tidigare nöjd kund.
    Hasse Strandberg
  • Söker iphone 12 i nyskick. Någon påG?
    Hasse Strandberg
  • Hej Hasse,

    Der inget på väg in just nu, det är enbart det vi har i vår webshop. Håll utkik under hösten då brukar det fylla på.
    https://shop.inrego.se/
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.