Senare generationers HP elitebooks?

Hej!
Jag köpte en elitebook 840 G1 av er för några år sedan som funkat superbra till mitt arbete (musikproduktion och viss videoproduktion). Jag undrar om ni har lite senare generationers Elitbooks eller Zbooks på väg in? Jag ser inte någon nyare än G3 just nu. Jag är på jakt efter en snabb högkvalitélaptop med 32 gb ram och i7-processor och skulle gärna slå till runt nyår.
mvh Markus

Kommentarer

  • Hej Markus!

    Tack för din fråga,
    Dessvärre har vi ingen information ännu om de senare generationerna av Elitebooks eller Zbooks är på väg in i lager.

    Håll gärna utkik på våran webshop framöver angående dessa modeller så håller vi tummarna för att vi får in dem snarast!

    Önskar dig en trevlig dag!