Samsung Note 9 512 GB 2749 kr

Angående Samsung Note 9, 512 GB som ni säljer för 2749 kr
Ingår alla original tillbehör?
Penna?
AKG hörlurar?
Kartong?
Adaptrar? (vilka?)
Kablar?
Laddare?
Skal?

Ni skriver att den saknar hörlursutgång och har bara ett SIM kortsfack, men Note 9 har hörlursutgång och har 2 SIM kortsfack eller 1 SIM + i micro SD fack, (man kan välja)...
Är det verkligen en Samsung Note 9 ni säljer om den saknar detta?

Mvh
/T

Kommentarer

  • Hej Torbjörn,

    Tack för din fråga.

    Det är en original Samsung Galaxy Note 9. Det ser ut som att specifikationen är fel på hemsidan, så det ändrar vi direkt, tack för feedback!

    Här kommer svar i kronologisk ordning.

    Penna?
    Ja

    AKG hörlurar?
    Nej

    Kartong?
    Ja, men vår egen, alltså inte original

    Adaptrar? (vilka?)
    Ingår ej

    Kablar?
    Laddare?
    Ingår ej, men kan köpas till

    Skal?
    Ingår ej

    Återkom du har några ytterligare frågor eller funderingar! 😀

    // Mattias
  • Vilken nummer av Android har SAMSUNG GALAXY NOTE 9
    Är det Android 10?
  • Hej Dan

    Tack för din fråga.

    Vi kan inte garantera vilken version den skickas med, men den har stöd för att köra nuvarande version på operativsystem. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Ska styra Baha® 6 Max-ljudprocessorn från telefon.
    Behöver alltså.
    Operativsystem

    • Android 10 eller 11
    Baha® 6 är en hörapparat med bluetooth.
    Ska ladda ner app Baha smart app.
    Därför vill jag ha ett rakt och bra svar om operativsystem innan jag köper en SAMSUNG GALAXY NOTE 9 från er.

    Med vänliga hälsningar.

    Dan
  • Hej Dan

    Jag förstår.

    Den har stöd för både Android 10 och 11 vilket behöver uppdateras i mjukvaran när ni får produkten. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Kan jag få den uppdaterad innan ni sänder den till mig? Är ej så duktig på det.

    Mvh.
  • Hej Dan

    Jag förstår, dessvärre är det inget vi kan göra då våra packare bara funktionstestar produkterna.

    Däremot har jag en guide som gäller samtliga samsung/android's handhållna produkter om hur man uppdaterar dessa, om det kan vara till hjälp. 😀

    Guide på hur man uppdaterar en Android telefon

    Med vänliga hälsningar
    Joakim