Samsung Galaxy S10e

Hej! Har ni bilder på den S10e ni säljer som nyskick för 2499 kr? /med vänlig hälsning,  Linus

Kommentarer

  • Hej Linus

    Tack för din fråga.

    Dessvärre har vi inga direkta bilder på våra produkter.
    Anledningen till detta är då vi har säkerhetsklassificerade lager så är det strikt förbjudet att ta bilder samt att ta ut produkter ur dessa lokaler. 😀

    Men jag kan bifoga vad som kan tillkomma beroende på vilket skick du tittar på nedan. 😀

    Nyskick
    För dig som är lite extra kräsen finns möjligheten till våra handplockade produkter i absolut bästa skick som gör det nästan omöjligt att urskilja dem från nya.

    Mycket bra skick
    Vår populäraste kategori som imponerar på såväl grannen som kollegan med sitt fina begagnade skick! Väl omhändertagna produkter som ger ett mycket högt helhetsintryck.

    Små avvikelser kan förekomma, som t.ex. mindre spår av märkning/repor på chassi eller bildskärm (syns ej när skärmen är påslagen).

    Okej skick
    När du vill vara lite extra ekonomisk finns möjligheten att välja produkter med tydliga spår av användning. Men givetvis fortfarande med hundra procent funktion och garanti.

    Kan finnas repor på chassi och bildskärm. Spår av märkning kan även förekomma på bärbara datorer. Smartphones och surfplattor kan ha färgskiftningar på baksida chassi.

    PC – Bra skick
    Normalt slits inte stationära datorer på samma sätt som till exempel en bärbar dator. Det gör att våra stationära datorer ofta är i mycket bra skick men även produkter med normalt slitage, repor på chassit och märken från stöldskyddsmärkning förekommer.

    TFT – Bra skick
    Normalt slits inte bildskärmar på samma sätt som till exempel en bärbar dator. Det gör att våra bildskärmar ofta är i mycket bra skick men även produkter med normalt slitage, repor på chassi/fot och märken från stöldskyddsmärkning förekommer. Pixelfunktionalitet, kontrast, ljusstyrka och färgåtergivning är kontrollerad.

    Med vänliga hälsningar

    Joakim