Går det att sälja varor till er?

Hej

Är det bara företag som kan sälja in varor till er?

Kommentarer

  • Hej Martin,

    Yes, helt korrekt. I dagsläget köper vi endast in från företag i större kvantitet.

    Önskar dig en skön Måndag!
    Felix Teamleader
  • Hej,

    Jag har en macpro late 2013, 1TB SSD hårddisk, 64GBram, 2,7ghz 12-Core intel xeon e5 som jag vill sälja via mitt bolag.

    Är det något som kan vara intressant för er?
  • Hej Christian,

    Tack för din fråga.

    I dagsläget köper vi endast in från företag i större kvantitet.

    Felix Teamleader
  • köper ni in tex 3 st macbook pro 16"
  • Hej Magne

    Tack för din fråga.

    Om det är ett företag som vill sälja så kan jag höra med ansvarig om det är intressant. 😀

    Om det är företag så behöver jag gärna företagsnamn och kontakt nummer.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim