Jag saknar orderbekräftelse

Vart är min orderbekräftelse? Har inte mottagit någon ännu efter mitt köp.
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Orsaken till att din orderbekräftelse inte har dykt upp kan bero på flera olika anledningar.
    Börja med att kolla din skräppost, och sortera efter datum och tid för ett bättre sökresultat, du kan även söka på Inrego eller webshop@inrego.se för att se om något dyker upp. Finns den inte där kan det vara så att du angivit fel mailadress eller råkat stava fel.
    I värsta fall kan det också betyda att din order inte har gått igenom.
    Skicka din mailadress till webshop@inrego.se som du angav när du registrerade din order, så kikar vi närmre på detta.
    Bästa svaret
  • sakna order  vill veta  om bägge  2 två hp  probook  är med  vill bara  veta  Hälsningar Martin Bergqvist   Order ID  2127867    Kundnr 29624
  • Hej Martin,

    Tack för din fråga. 😀

    Yes det ligger 2 datorer på din order.

    Felix Teamleader