Returnera del av köp

Jag har köpt en HP EliteBook, ert ordernr 2187324. Fakturan betalades idag. Vid beställningen fick jag uppfattningen att man behövde ha en extra laddare och därför kom det med en laddare till mobil/surfplatta med tillhörande kabel i ordern. Denna behöver jag inte använda och skulle därför vilja returnera (öppet köp)! Jag har för ett par veckor sedan fyllt i och skickat in ett formulär för returnering, men inte hört något från er. Hur ska jag göra för att returnera? Det är ju inte så mycket, förpackning kan posten fixa. Skrivare har jag, det skulle man tala om.

Kommentarer

  • Hej Rolf,

    Skicka in ditt ärende om retur via vårt kontaktformulär, så hjälper en av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    kontaktformulär - Inrego support​​​

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,

    Sofia