Kan jag skicka in min gamla laptop till er?

Hej, Jag har en/två gamla laptops. Ni skriver i leveranskartongen att man kan skicka in dessa via medföljande fraksedel + broschyr. Det var inte med varken broschyr eller retursedel i Ert paket till mig (ordernr 2140949). // Jesper

Kommentarer

  • Hej Jesper,
    Tack för ditt mail! Det låter knepigt om det står att det ska ligga med.

    Jag ber vår support att kontakta er så ni får detta inför er retur.

    Ha en fortsatt fin dag! 🙂

    Med vänlig hälsning,
    Sofia