Reservdelar Ram minnen till HP Z420

Jag köpte en HPZ420 hos Inrego för några år sedan. Jag har försökt komplettera minnet men misslyckats då de minnen som ska användas är lite speciella och omöjliga att få tag i.
2, 4, 8 GB PC3-12800E 1600MHz DDR3 Unbuffered ECC DIMM. Har ni sådana minnen till salu ? Nu när ni börjat sälja reservdelar...

Kommentarer

  • Hej Ronny,

    Tack för din fråga och vad kul att ni hittade till vårt nya utbud!

    Dessvärre inte. Just nu kan vi enbart erbjuda det som framgår på webshopen, till en början kommer reservdelarna att vara till några utvalda datormodeller, något som kommer att utökas allt eftersom.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag 😀
    Felix Teamleader