Hur får jag support, reparation av dator?

Vi (Profilskolan) hyr några datorer. Ett par behöver repareras. Vem ska jag maila till?

Kommentarer

  • Hej Jorgen,

    Tack för din fråga.

    För garanti ärenden se till att du mailar support@inrego.se
    Skicka med Ordernummer och enhets id:t som sitter på respektive datorn (Du hittar den 9:o siffrig koden på en av de vit klisterlapparna på undersidan, baksidan av din produkt):

    Återkom om du har några funderingar.

    Felix Teamleader
  • Hej Maria,

    Tack för att du kontaktar Inrego.
    Om ditt ärende gäller support, maila då support@inrego.se skicka med nödvändiga uppgifter som kvitto och bilder samt en kort summering av vad ditt ärende gäller så kommer någon från vår support återkoppla till dig.

    Gäller ditt ärende råd inför köp så kan du maila webshop@inrego.se med en kort summering av vad du söker eller ring 08-409 517 36 9-11 eller 13-15 mån till fredag.

    Allt gott.
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.