Reklammation

Hej

Jag är inte nöjd med produkten jag beställt.
Skärmen är alldeles för liten. Var skit i vänster fläkt, på sidan.

Hur skickar jag tillbaka produkten.

MVH

Tom Svensson

Kommentarer

  • Hej Tom,

    Tack för ditt mail. Tråkigt att höra att den inte var ok i skicket. För att göra en retur så skicka oss ett mail till support@inrego.semed:
    • Ordernummer eller fakturanummer
    • Orsak till ångrat köp
    • Meddela oss gärna om ni tillgång till skrivare samt emballage
    Vid ångrat köp står ni som kund för frakten till oss.
    Om ni blir tilldelade en fraktsedel är denna betald av oss och vi kommer därför dra av den summa kr frakten avser vid kreditering.

    Vi hoppas att få se er som kund snart igen! 🙂

    Vänliga hälsningar,
    Sofia