Reklamation

Order 2147131
Hej!
Har köpt en iPad Air 2 och den startar ej upp, dvs svart skärm. Lade den på laddning på kvällen och på morgonen gick den ej att starta upp. Troligtvis är det batteriet!
Ni säljer beg med batteri 70 % kapacitet.
Har upplevt att batteriet var lite sämre från start
Gäller garantin?
Önskar på snabbt svar
Med vänlig hälsning,
Lennart Häggh

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    Tack för ditt inlägg.
    Jag har kikat på din order och din garanti ska gälla då du köpt din Ipad i oktober förra året. (18/10, 2021).

    För att vi ska kunna registrera ditt ärende hos oss och hjälpa dig vidare, behöver du fylla i vårt kontaktformulär:
    Inrego kontaktformulär - supporten   med dina uppgifter. Vi tar sedan hand om ditt ärende och återkopplar till dig med vidare åtgärder.

    Ha en fortsatt trevlig dag! 🙂

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Hej igen Lennart,

    Dock om det gäller batteri hälsan så gäller den i 3 månader från det att du har mottagit din leverans.

    Se våra köpvillkor:

    Produktgaranti och Allmänna garantivillkor

    Inrego lämnar 1 års produktgaranti på all begagnad hårdvara om inget annat anges. Garantin innebär att vi inom garantitiden reparerar produkten om den mot förmodan går sönder, förutsatt att skadan inte orsakats av handhavandefel så som oaktsam hantering av produkt.
    Kan vi inte åtgärda problemet byter vi kostnadsfritt ut produkten mot en likvärdig enhet.

    Vi garanterar minst 70% batterihälsa på alla våra enheter med en garantitid på 3 månader (undantag på mobiltelefoner som vi garanterar minst 80% batterihälsa). Vid köp av nytt batteri som antingen levereras separat eller monterad i enheten gäller 6 månaders batterigaranti.

    Vid garantiärenden kontakta vår Service & Supportavdelning på 08-501 090 00.

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Hej jag skulle vilja komma i kontakt med en person. Försökte ringa men telefonnumret funkade ej. Kan ni ringa 0733961339. Jag har köäpt ett paket men det ör glapp i sladdarna.

  • Hej Pernilla

    Tack för din kontakt, och beklagar strulet med kablaget.

    Då det är ett support ärende behöver jag hänvisa dig att skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Med vänliga hälsningar
    Joakim