Hur gör jag en reklamation?

Hur gör jag om jag vill reklamera ett köp?
Niklas Rapportera olämpligt innehåll
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Om ni behöver skicka in en produkt till oss under reklamation för en felsökning och reparation så hänvisar vi till support@inrego.se
    För att påbörja ärendet behöver vi:
    • Ordernummer eller fakturanummer (finns med på orderbekräftelsen men även på följesedeln)
    • Beskrivning på det felande, gärna så utförligt som möjligt
    • Enhets id (en vit streckkod med 9 siffror)
    Om ni har möjlighet till skrivare och emballage kommer hanteringstiden bli snabbare.

    Mvh
    Inrego
    Jakob Avdelningschef
  • mitt paket är skadat  hälsningar martin bergqvist
    Martin
  • Hej Martin,

    Tack för din fråga,

    För att kunna hjälpa dig vidare i ditt ärende så ber jag maila bilder på produkt och emballage till våran kund support: Support@inrego.se
    Samt följande information nedan:

    För att påbörja ärendet behöver vi:
    • Ordernummer eller fakturanummer (finns med på orderbekräftelsen men även på följesedeln)
    • Beskrivning på det felande, gärna så utförligt som möjligt
    • Enhets id (en vit streckkod med 9 siffror)
    Önskar dig en trevlig dag.

    Nikita Kundtjänstmedarbetare
  • Hej, är det garanti på reservdelar, hur länge i såfall? Gäller det även reservdelar som gått sönder och redan blivit bytta på som tex en skärm på en dator? 

    Mvh Bengt
    Bengt Karlsson
  • Hej Bengt,

    Om du frågar angående reservdelarna som köps på hemsidan/webshopen så är det 1års garanti på dessa.

    Hälsningar,
    Nikita Kundtjänstmedarbetare
  • Hej, tack för svar, gäller det även på komponent/er som blivit utbytta under garantin för att efter apparatens garanti gå sönder igen? Tex om köpt jag en bärbar dator och tangentborder går sönder månad 11 in i produktgarantin sedan månad 15 när datorns garanti löpt ut så pajar redan utbytta tangentbord, har jag 12 månaders garanti på tangentbordet då och kan få ett nytt skickat till mig?

    Mvh Bengt
    Bengt Karlsson
  • Hej igen!

    Köper man ett tangentbord via reservdelslagret på webshop är det 1 års garanti från inköpsdatum.

    Som i exemplet som du ger så är det kopplat mot garantin på produkten och inte på reservdelen. Men om reservdelen går sönder och inte är självförvållat vid ex månad 15 och betalat för tangentbordet infaller garantin.

    Hälsningar,


    Nikita Kundtjänstmedarbetare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.