Reklamation

Hur gör jag om jag vill reklamera ett köp?
Niklas Rapportera olämpligt innehåll
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Om ni behöver skicka in en produkt till oss under reklamation för en felsökning och reparation så hänvisar vi till support@inrego.se
    För att påbörja ärendet behöver vi:
    • Ordernummer eller fakturanummer (finns med på orderbekräftelsen men även på följesedeln)
    • Beskrivning på det felande, gärna så utförligt som möjligt
    • Enhets id (en vit streckkod med 9 siffror)
    Om ni har möjlighet till skrivare och emballage kommer hanteringstiden bli snabbare.

    Mvh
    Inrego
    Jakob Avdelningschef
  • mitt paket är skadat  hälsningar martin bergqvist
    Martin
  • Hej Martin,

    Tack för din fråga,

    För att kunna hjälpa dig vidare i ditt ärende så ber jag maila bilder på produkt och emballage till våran kund support: Support@inrego.se
    Samt följande information nedan:

    För att påbörja ärendet behöver vi:
    • Ordernummer eller fakturanummer (finns med på orderbekräftelsen men även på följesedeln)
    • Beskrivning på det felande, gärna så utförligt som möjligt
    • Enhets id (en vit streckkod med 9 siffror)
    Önskar dig en trevlig dag.

    Nikita Kundtjänstmedarbetare
  • Hej, är det garanti på reservdelar, hur länge i såfall? Gäller det även reservdelar som gått sönder och redan blivit bytta på som tex en skärm på en dator? 

    Mvh Bengt
    Bengt Karlsson
  • Hej Bengt,

    Om du frågar angående reservdelarna som köps på hemsidan/webshopen så är det 1års garanti på dessa.

    Hälsningar,
    Nikita Kundtjänstmedarbetare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.