Hur gör jag en reklamation?

Hur gör jag om jag vill reklamera ett köp?
Niklas Rapportera olämpligt innehåll
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Om ni behöver skicka in en produkt till oss under reklamation för en felsökning och reparation så hänvisar vi till vårt Kontaktformulär - Klicka här
    Om ni har tillgång till skrivare och emballage kommer hanteringstiden bli snabbare.

    Mvh
    Inrego
    Jakob Kundtjänstmedarbetare
  • mitt paket är skadat  hälsningar martin bergqvist
    Martin
  • Hej Martin,

    Tack för din fråga,

    För att kunna hjälpa dig vidare i ditt ärende så hänvisar till Kontaktformuläret 

    Önskar dig en trevlig dag.

    Nikita
  • Hej, är det garanti på reservdelar, hur länge i såfall? Gäller det även reservdelar som gått sönder och redan blivit bytta på som tex en skärm på en dator? 

    Mvh Bengt
    Bengt Karlsson
  • Hej Bengt,

    Om du frågar angående reservdelarna som köps på hemsidan/webshopen så är det 1års garanti på dessa.

    Hälsningar,
    Nikita
  • Hej, tack för svar, gäller det även på komponent/er som blivit utbytta under garantin för att efter apparatens garanti gå sönder igen? Tex om köpt jag en bärbar dator och tangentborder går sönder månad 11 in i produktgarantin sedan månad 15 när datorns garanti löpt ut så pajar redan utbytta tangentbord, har jag 12 månaders garanti på tangentbordet då och kan få ett nytt skickat till mig?

    Mvh Bengt
    Bengt Karlsson
  • Hej igen!

    Köper man ett tangentbord via reservdelslagret på webshop är det 1 års garanti från inköpsdatum.

    Som i exemplet som du ger så är det kopplat mot garantin på produkten och inte på reservdelen. Men om reservdelen går sönder och inte är självförvållat vid ex månad 15 och betalat för tangentbordet infaller garantin.

    Hälsningar,


    Nikita
  • Hej!
    Jag vill skicka tillbaks en laptop.
    Vilken returadress är det?
    Med vänlig hälsning
    Helena

    Helena
  • Hej Helena,

    Om du vill ångra ett köp, vänligen fyll i ​Kontaktformuläret​​​.
    Om du bara behöver fraktsedel och har tillgång till skrivare så mailar vi dig en digital sådan för snabbast hantering.

    Hälsningar, 

    Felix Teamleader
  • Hej

    Jag har köpt en Ipad av er, den fungerar alldeles utmärkt förutom att batteriet laddar ur sig på tre dagar oavsett om jag använder den eller inte DVS från fulladdad till tom utan att jag använder den! Hur skall jag göra?
    nils
  • Hej Nils,

    Testa gör eb tvingad omstart. samt kolla vilka appar som är på i bakgrunden. sätt iPaden på energi spara läge.
    Det är dock inte alls ovanligt att de laddar ur av sig själva, och 3 dagar låter som en lång tid om man jämför med andra återvunna produkter.

    Om du skulle få större problem och den laddar ur snabbt vid användning eller liknande kan du skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär så får du hjälp där igenom:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular
    Felix Teamleader

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.