Välkommen till Inrego Forum! Ställ frågor, rapportera problem och hjälp oss med förslag och idéer!
Vi svarar er inom 24 timmar mellan mån-fre.
Har ni frågor inför ett köp? Vänligen kontakta oss på:
Har ni frågor efter ett köp? Vänligen kontakta oss på:
Ni når oss även på telefonnummer:
08-501 090 11
Våra öppettider är
mån-fre kl.09-11 & 13-16
Om ni behöver skicka in en produkt till oss under reklamation för en felsökning och reparation så hänvisar vi till support@inrego.se
För att påbörja ärendet behöver vi:
- Ordernummer eller fakturanummer (finns med på orderbekräftelsen men även på följesedeln)
- Beskrivning på det felande, gärna så utförligt som möjligt
- Enhets id (en vit streckkod med 9 siffror)
Om ni har möjlighet till skrivare och emballage kommer hanteringstiden bli snabbare.Mvh
Inrego
Tack för din fråga,
För att kunna hjälpa dig vidare i ditt ärende så ber jag maila bilder på produkt och emballage till våran kund support: Support@inrego.se
Samt följande information nedan:
För att påbörja ärendet behöver vi:
- Ordernummer eller fakturanummer (finns med på orderbekräftelsen men även på följesedeln)
- Beskrivning på det felande, gärna så utförligt som möjligt
- Enhets id (en vit streckkod med 9 siffror)
Önskar dig en trevlig dag.Mvh Bengt
Om du frågar angående reservdelarna som köps på hemsidan/webshopen så är det 1års garanti på dessa.
Hälsningar,