Kan jag beställa mer RAM minne i efterhand?

Hej köpte 3 paket från er förra året som julklapp till barnen. Dem funkar super men nu vill och behöver barnen mer ram minnen. Kan jag beställa från er eller hur ska jag ta reda på vilka jag behöver?

Kommentarer

  • Hej Wilton!

    Tack för din fråga,

    För att veta exakt vilket typ av RAM-minne som passar eran dator så skulle vi vilja ha dator modellen.

    Om ni är osäkra på det så kan ni maila erat ordernummer/enhetsid till våran support: Support@inrego.se så kommer dem hjälpa er att ta fram informationen ni behöver 😊.

    Önskar dig en trevlig dag!

    Hälsningar,
  • Hej har ni ram mine till en Mac mini 2015 vad är priset för 4 gb
  • Hej Sonny!

    Tack för din fråga och vad kul att ni hittade till vårt nya erbjudande!
    Just nu kan vi enbart erbjuda det som framgår på webshopen, till en början kommer reservdelarna att vara till några utvalda datormodeller, något som kommer att utökas allt eftersom.

    Hälsningar,