Produktgaranti och Allmänna garantivillkor
Inrego lämnar 1 års produktgaranti på all begagnad hårdvara om inget annat anges. Garantin innebär att vi inom garantitiden reparerar produkten om den mot förmodan går sönder, förutsatt att skadan inte orsakats av handhavandefel så som oaktsam hantering av produkt.Kan vi inte åtgärda problemet byter vi kostnadsfritt ut produkten mot en likvärdig enhet.
Vi garanterar minst 70% batterihälsa på alla våra enheter med en garantitid på 3 månader (undantag på mobiltelefoner i Klass 1 som vi garanterar minst 80% batterihälsa). Vid köp av nytt batteri som antingen levereras separat eller monterad i enheten gäller 6 månaders batterigaranti.
Vid garantiärenden kontakta vår Service & Supportavdelning på support@inrego.se
Vi garanterar minst 70% batterihälsa på alla våra enheter med en garantitid på 3 månader (undantag på mobiltelefoner i Klass 1 som vi garanterar minst 80% batterihälsa). Vid köp av nytt batteri som antingen levereras separat eller monterad i enheten gäller 6 månaders batterigaranti.
Vid garantiärenden kontakta vår Service & Supportavdelning på support@inrego.se
Följ inlägget
0
följare
Mvh
Maria W Modin
Vad har du för Order id, order nummer, så ska jag se till att maila dig ett kvittounderlag.
Jag har ordernr:
ORDER ID: 2134355
KUNDNR: 32079
Mvh
Maria
Jag ser att du lagt din order idag. Jag kan först skicka kvitto digital när din order är bokförd, tills dess kan du hänvisa till din orderbekräftelse, där det står att du valt betalningsmetod Klarna. 😀
Hr är det riktiga:
ORDER ID: 2133979
mvh
Maria
Då har jag mailat kvitto på order - 2133979.
Ha en skön eftermiddag.