Produktfråga om artikel

Hej!
Har Art.nr: 10002002571 plats för ytterligare 3,5" hårddiskar?

Kommentarer

  • Hej Pier,

    Tack för din fråga.

    Det ser ut som produkten du frågar om är slutsåld. Den har plats för 1 x 3,5 disk och 2 x 2,5 diskar.

    Ha en skön Jul!
    Felix Teamleader
  • Är detta (Art.nr: 20000000751) ett tangentbord jag skulle kunna koppla till min Iphone SE?
  • Hej Dick,

    Tack för din fråga! Ska ta den vidare då jag ser att vi hadeganska knapphändig information om detta tgb på webshopen. Kommer tillbaka till dig så snart jag vet svaret. 😀

    Ha en fortsatt bra dag!
    MVH,
    Sofia
  • Hej Dick,

    Ber om ursäkt, såg att denna artikel du frågar om är en ihopsatt artikel med tgb och mus.

    Normalt ska de flesta trådlösa tgb bord ha bluetooth. Och du ska då kunna parkoppla denna med din Iphone.

    Ha en skön dag!

    Sofia
  • vilka video utgångar har artikel: 10001000561

  • Hej Jonas,

    Om du klickar påvisa mer, ser du alla uttag som garanteras.
    I detta fall gäller det totalt 2 st Display Portar.

    Ha en skön kväll!
    Felix Teamleader