Problem med en Sony Xperia 1

Hej!
Jag köpte en ny Sony Xperia 1 av er i Januari 2022.
Nyligen slutade något kring sim-kortet att fungera. Det står endast nödsamtal och jag kan alltså inte ringa, sms:a eller använda mobildata. När jag sätter i sim-kortet i en annan telefon fungerar det som det ska.
Vänligen Dan Eklund

Kundnr 21523
Order id 2154426

Kommentarer

  • Hej Dan

    Tack för att du kontaktar oss, och beklagar strulet med telefonen.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Med vänliga hälsningar
    Joakim