Orderbekräftelse

Hej!
Jag har gjort en beställning idag och fick orderbekräftelse till min e-post. Men jag märkte att min frus namn står under KUND och mitt namn står under LEVERANCEADRESS och det var jag som gjorde beställningen från mitt privata  konto på er hemsidan. Kan ni rätta till det? ORDER ID: 2165818
Tack på förhand!
Med vänlig hälsning
Mohamed

Kommentarer

  • Hej Mohamed,

    Tack för ditt mail! Tyvärr kan vi inte det då din order redan blivit bokförd hos oss.
    Vi kan se att ni bor på samma adress så ni kanske kan göra upp betalningen er emellan? Betalningen går via Walley så håll utkik efter faktura i er mailkorg eller er skräppost.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Vänliga hälsningar,
    Sofia
  • hej
    Har beställt en Samsung S10 den 27/2 och undrar när den levereras.
    Kay Pettersson 0709391033
    Dessutom går det inte att chatta med er
  • Hej Kay,

    Tack för din fråga. Beklagar att du inte kommit fram på chatten. Vilken tid försökte du chatta med oss? Vår chatt är öppen mellan kl 09-11 samt 13-15.

    Din order ser ut att vara på gång och väntar på leveransval av dig >>
    Spårning av försändelse 373400306673105488

    Har du fler frågor, kontakta oss gärna igen!

    Vänligen,
    Sofia