Order ID: 2143719

Vi väntar leverans av order 2143719 kunder: 35424, undra varför det dröjer?
Vi har betalt förskottsfaktura den 24/8-2021 och därefter skulle det levereras inom 2-5dagar!

Kommentarer

  • Hej Fredrik,

    Tack för din fråga, jag kan se att er order är släppt men inte skickad än och varför kan jag inte svara på. Ska ta reda på varför det dröjt då inbetalningen är registrerad och klar. Ber så mycket om ursäkt för förseningen!

    Svarar er vidare på detta till er mail.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    /Sofia
    Sofia