Order

Hej har beställt en iPad mini i torsdags, har ännu inte fått något angående min order om den skickats?

​ORDER ID: 2141335
KUNDNR: 34641
DATUM: 2021-07-01 21:21

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga! Vi ser att ordern ska vara på gång ut från oss idag 😀 något försenad pga en inventering vi har haft i förra veckan. Men som sagt så lämnar den oss idag.

    Kika efter ett försändelsemail i er inkorg eller skräpkorg, där finns en länk till PostNord med vilken ni kan söka er order.

    Bara att höra av dig igen om du har andra frågor.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Sofia
  • hej på er i Täby

    Tänker beställa en dator för leverans till en annan adress  Hur kan vi enklast lösa det?
  • Hej Nils,

    Tack för din fråga.
    Vill du beställa som privatperson eller företag?
    Vi har 2 olika betalval i kassan och de är Klarna för privatpersoner och Walley för företag.

    Betalar du med kort hos Klarna så kan vi gå in och ändra i efterhand när ordern har kommit in till oss. Du kan alltså inte skriva in en annan adress när du lägger ordern. Detta för att Klarna är ett kreditföretag och ditt namn på fakturan (och kortet) måste stämma överens med adressen.

    Vill du lägga en order som företag så följer du mallen som finns genom "Walley"s betalalternativ, om du väljer faktura går det inte att välja annan adress, men väljer du kortbetalning ska det gå att lägga en annan adress.

    Ha en trevlig eftermiddag! 🙂
    //Sofia

    Sofia
  • Hej hur går det med ordern ?

  • Hej Jessica,

    Tack för din fråga. Tyvärr kan jag inte finna er order, vet ni om ni fått orderbekräftelsen av oss som kommer till er mailadress?

    Om ni inte har fått den så kan det vara så att ordern inte har gått igenom. Kika i er skräppost så den inte har hamnat där.

    Har även tagit er fråga vidare med ansvarig för våra Walley kunder och väntar på svar, vi återkommer så snart vi vet mer om er order vad som har hänt.

    Ha en fortsatt bra dag!
    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Hej Jessica,

    Tyvärr har ni blivit nekad att handla på faktura via Walley så vill ni fortfarande handla finns det möjlighet att betala med direktbetalning, dvs med betalkort.

    Har du frågor är du välkommen att kontakta Walley´s kundtjänst; +46 (0)10 - 161 01 00

    Hälsningar
    Sofia