Har ni laptops med inbyggd optisk enhet?

Bland utbudet bärbara datorer undrar jag om någon har optisk enhet? Vill gärna ha denna funktion så att man kan se DVD-filmer.
Mvh
Pentti

Kommentarer

  • Hej Pentti,

    Tack för din fråga.

    Använd våran "filter" funktion. Scrolla allra längst ner så ska du hitta ett filter som heter Optisk enhet. Bocka i den så får du fram vårt utbud av datorer med Optisk enhet. 😀

    Återkom om du har fler funderingar eller vill ha mer guidehjälp.
    Felix Teamleader