Operativsystem

På datorn nedan, är den helt tom eller finns det/går det installera win10?
Brukar ju inte vara något problem om de haft en oem licens från början.
https://shop.inrego.se/barbara/hp-elitebook-840-g5-4

Kommentarer

  • Hej Tor,

    Tack för din fråga.

    Om du väljer bort operativsystem så kommer datorn helt tom från oss. Har du egen licens sedan tidigare kan du självklart använda denna på datorn.

    Vi kan inte säkerställa hur befintlig OEM licens är använd/raderad, och/eller om det ens finns någon sedan tidigare då dessa är digitala. De Windows 10/11 vi säljer för 300 kr ex moms är av OEM modell.

    Återkom gärna om du har några flerfunderingar 😀

    // Mattias