Oklar beställning och långsam återkoppling

Jag beställde en dator imorse och tryckte slutför köp. Sedan har inget hänt, ingen orderbekräftelse bara total tystnad. Efter kontakt med Sofia via chat skulle hon återkomma med besked om vi hade lagt ordern eller om det blivit något fel. Detta skulle ske "inom kort" och det har gått 4 timmar. Jag vill veta om ordern gick fram eller inte. Milltool AB Håbovägen 12 74634 Bålsta

Kommentarer

  • Hej Ulf!

    Tack för att du hör av dig! Vi har skickat ett svar till er på mail.
    Hänvisar dig att kika där för återkoppling.

    Ha en fortsatt trevlig fredag och helg! 🙂

    Väl mött!
    Sofia