Ingår Office 365 vid köp av dator?

Hej!  Ingår Office 365 vid köp av dator hos er? Eller går det att beställa detta nu i efterhand? Sen undrar jag om denna data duger till min utbildning där vi ibland måste jobba hemifrån.

Kommentarer

  • Hej Lena

    Tack för dina frågor.

    Dessvärre så ingår inte Office 365 med våra produkter.

    Och vi kan tyvärr inte beställas i efterhand.
    Anledningen till detta är för att vi inte har några Office 365 licenser i lager för tillfället, och är osäkert på när vi får in dessa.

    Som svar på din sista fråga så fungerar den mer än väl för hemma arbete. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim