Köp av Nätverkssladd till HP Elite Display E231

Nätsladden till vår HP-skärm Elite Display E231 verkar vara glapp. Tror inte det sitter i skärmen utan i sladden. Har ni sladd till försäljning?

Kommentarer

  • Hej Bengt!

    Tack för din fråga.

    Har ni beställt skärmen hos oss?

    Hälsningar,
  • Ja, vi köpte ett paket med en HP EliteBook + skärm HP Elite Display E231 för några år sedan.
  • Hej igen Bengt!

    Okej toppen, har du möjligtvis kvar ordernummet?

    Hälsningar,
  • Jag beställde och packade just upp en datorskärm HP Z DISPLAY Z 27N 27.
    Tragiskt nog beställde jag ingen nätkabel då jag har många sådana sedan tidigare. Ingen av dem passade till skärmen. Har ni elnätkabel som skulle passa till försäljning?

    Ordernummer på beställningen är 2132210

  • Hej Per!

    Tack för din fråga,

    Strömkabel ska följa med i paketet.
    Men lägger självklart upp ett ärende på detta och ser till att en sådan levereras till dig!

    Hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.