När får ni fler Macbook Pro?

Hej, jag är intresserad av en Macbook Pro, men gärna med lite bättre prestanda än de som finns inne för tillfället. Har ni några sådana på väg in?  /// Lasse Bägerfeldt, Hellidens folkhögskola

Kommentarer

  • Hej Lars

    Tack för att ni kontaktar oss.

    Dessvärre så har vi inga på ingång för tillfället, och är tyvärr väldigt osäkert om vad som kommer in då allt beror på vad våra företagskunder skickar in till oss. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim