Trackpoint på DELL 7480?

På er bild av Dell Latitude 7480 har den ingen "muspinne" medans den har det på andra bilder på nätet. Hur är det i verkligheten? Med eller utan muspinne i tangentbordet?

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Bilderna som vi har är leverantörsbilder och dessa kan variera lite på hur de ser ut.
    Men som svar på frågan så ingår det alltid "Muspinne" eller Trackpoint till Laptops!
    Om ni har några fler frågor skriv gärna igen så ska jag försöka besvara på det.

    Ha en underbar dag!
    Joakim
  • Hejsan,

    Frågan är alltså om det är en muspinne/trackpoint monterad i tangentbordet för denna specifika model ni säljer eller inte? Eftersom det variera på alla bilder så verkar det inte vara så att det inte alltid ingår. Vore tacksamt om det gick att ta reda på.

    Tack,
    Sofia
  • Hejsan,

    Frågan är alltså om det är en muspinne/trackpoint monterad i tangentbordet för denna specifika model ni säljer eller inte? Eftersom det variera på alla bilder så verkar det inte vara så att det inte alltid ingår. Vore tacksamt om det gick att ta reda på.

    Tack,
    Sofia
  • Hej Sofia!

    Modellen som ni frågar angående om kommer att komma med en muspinne/trackpoint!
    Var inte rädd att fråga om det är något mer ni undrar om!

    Ha en fin dag!
    Joakim