Kan jag skicka in min mobil för service?

Jag har en trasig skärmmobil, hur mycket kostar det att installera en ny skärm.
Hur kan jag skicka denna mobiltelefon!

Kommentarer

  • Hej Osaman,

    Vi lagar inte skärmar dessvärre. Har du köpt din telefon från oss?
    Felix Teamleader
  • Ja. Jag har köpt min mobil från er.
  • Vad är orsaken till den trasiga skärmen? Kan du skicka bilder och ditt ordernummer?
    Felix Teamleader
  • Telefonen har nåt eko som hörs när jag pratar
    Inte nöjd
    Sara Jern
  • Hej Sara

    Tack för att du kontaktar oss, och vi beklagar verkligen för strulet.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Med vänliga hälsningar
    Joakim