Mobiltelefon samsung

Hej
jag har idag en Samsung note 4
önskar liknande telefon
Ser att ni har note 9

Är det någon garanti ? Support ?

Kan jag komma och köpa den hos er som sist i Täby ? Finns ni på fler ställen nu tex uppsala ?

Har ingen adress man kan skicka till
Tack

Kommentarer

  • Hej Jeanette

    Tack för dina frågor.

    På samtliga av våra elektroniska produkter har vi 1 års garanti med fri support under denna tid så länge det inte är något som bryter mot våra köpvillkor. 😀

    Gällande upphämtning så har vi tyvärr ingen fysisk butik och därav ingen möjlighet att hämta på plats.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim