Mobil samsung Galaxy S9

Tänker köpa en Samsung Galaxy S9 med pris 2499:- och undrar var man väljer färg på skalet till telefonen? (Svart eller blå)

Kommentarer

  • Hej Anders,
    Tack för ditt inlägg!

    Tänker du färg på ett extra skal till denna Samsung? Eller menar du telefonens egna färg? Vänligen specificera!

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Hej och tack för att Du svarade Sofia! Man brukar ju kunna välja "egna färgen" på telefonen men hittar inte färgval på den mobil jag tänker beställa? Beställde en motsvarande Samsung i februari order 2156306 och har för mej att det fanns "färgval" då? Anders
  • Hej Anders,

    Det är inget jag känner till att vi har haft. kKan ha varit en tillfällig funktion, men inget jag känner igen här på webshop. Det finns inte som möjlighet hos oss i dagsläget.

    Just nu har vi "midnattsvart" för Samsung Galaxy s9. Väljer du istället Samsung Galaxy Note9 så finns denna i färgen havsblå.

    Kan det vara något? 😊

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Hej igen! Midnattssvart låter bra! Är det den som ligger ute för 2499:- och är i "nyskick"? Anders
  • Hej Anders,

    Yes det stämmer!

    Ha en fortsatt trevlig dag! 🙂

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia