Mitt glas är trasigt men övriga funktioner fungera, kan jag skicka in på reparation?
Beroende på modell så kan vi eventuellt utföra en reparation.
Kontakta oss gärna på support@inrego.se med följande:
I övrigt gäller våra garantivillkor.
Kontakta oss gärna på support@inrego.se med följande:
- Ordernummer eller fakturanummer
- Beskrivning på det felande och hur det uppstod
- Meddela oss gärna om ni har tillgång till emballage och skrivare för en snabbare hantering
I övrigt gäller våra garantivillkor.
Följ inlägget
0
följare
/ Kristian
Tack för din fråga.
Det beror lite på vad det är för typ av skada. Vi har en servicekostnad/startavgift som är på 395kr. Men för att kunna kika lite närmare på vad som behövs repareras så kan du mejla våran kundsupport som är: Support@inrego.se
Ha även med ditt ordernummer i mejlet för en snabbare hantering.
Hälsningar,