Mitt glas är trasigt men övriga funktioner fungera, kan jag skicka in på reparation?

Beroende på modell så kan vi eventuellt utföra en reparation.
Kontakta oss gärna på support@inrego.se med följande:
  • Ordernummer eller fakturanummer
  • Beskrivning på det felande och hur det uppstod
  • Meddela oss gärna om ni har tillgång till emballage och skrivare för en snabbare hantering
Om skadan har orsakats av vårdslös hantering alternativt att vi bedömer att skadan är självförvållad kan vi utföra reparationen mot en kostnad.
I övrigt gäller våra garantivillkor.

Kommentarer

  • Vad kostar rep av glas på P10 pro ?
    / Kristian
  • Hej Kristian!

    Tack för din fråga.

    Det beror lite på vad det är för typ av skada. Vi har en servicekostnad/startavgift som är på 395kr. Men för att kunna kika lite närmare på vad som behövs repareras så kan du mejla våran kundsupport som är: Support@inrego.se

    Ha även med ditt ordernummer i mejlet för en snabbare hantering.

    Hälsningar,