Min order är inte komplett

Jag fick min beställning idag och ser att den inte är komplett. 😐
Hur åtgärdar ni det?

Stefan Rapportera olämpligt innehåll
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Det beklagar vi för och ser självklart till att lösa snarast!
    Maila gärna till support@inrego.se med:
    • Ordernummer eller fakturanummer
    • Beskrivning på vad som felar 
    Därefter lägger vi upp ett serviceärende och ni blir tilldelade ett servicenummer.
    Ärendet kommer hanteras inom 24 timmar och skickas från vårat lager i Täby.
    Jakob Avdelningschef

  • Hejsan jag har beställt enAPPLE IPAD 9.7" 5TH GEN
    idag men jag lämna min email fel vad ska jag göra nu . Tack 

    Qendresa
  • Hej Qendresa,

    Maila oss på webbshop@inrego.se så kikar vi på det. skriv in den mailen som det ska vara samt vilken du nu har skrivit in, så ska vi söka i vårt system.

    Ha en fortsatt trevlig dag 😀
    Felix Kundtjänstmedarbetare

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.