Min mobil

Min mobils baksida är sönder och min mobil bugar när jag är ute jag undrar om jag kan lämna in den för lagning

Kommentarer

  • Hej Abdullah,

    Tack för ditt mail.
    Har du köpt din telefon genom Inrego? Vad har du i såfall för ordernummer? Genom detta kan vi se om du har garanti kvar.

    Om du har köpt din telefon genom oss hänvisar vi dig att fylla i vårt kontaktformulär>>>

    kontaktformulär - Inrego support

    För självförvållande skador gäller inte vår garanti.
    Läs våra köpvillkor >>>

    Inregos produktgaranti gäller ej:
    -Vid mjukvaruproblem som avhjälps t.ex. genom ominstallation av operativsystem eller drivrutiner.

    -Borttagning av skadlig programvara eller virus.

    -Vid vårdslös hantering av våra produkter som medfört skada.

    -Installation/konfiguration av tredjepartskomponenter såsom routers, brandväggar och liknande produkter.

    Återkom som sagt med ditt ordernummer.

    Ha en fortsatt bra dag!

    Sofia