Ingår det Penna till Microsoft Surface Pro?

Hej,

Intresserad av denna datorn, vill bara kolla att det går använda Microsofts penna till denna?! Skillnad på denna och Surface Pro 5?

Med vänlig hälsning,
Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik

    Tack för dina frågor.

    Jag kommer att besvara dessa i samma ordning. 😀
    • Enligt tillverkarens hemsida ska en Microsoft penna fungera med denna.
    • Skillnaden mellan Surface Pro 7 och Surface Pro 5 är generellt bättre specifikationer samt att Surface Pro 7 har usb-c utgång.
    Med vänliga hälsningar
    Joakim