Ingår Windows i Priset?

Jag har 2 frågor.
1. I rutan operativ system står det "Microsoft Windows 10 Pro +375:-". vad menas med det. Ska jag betala 375 kr extra om jag köper datorn?
2.I specifikationen sista rad står det "vikt från 1,25". Om jag köper den datorn ska jag förvänta att den väger mer än 1.25"
MVH
Faridon

Kommentarer

  • Hej Faridon,

    Tack för dina frågor.

    1. Operativsystemet är inräknat i priset, så länge du inte bockar ur det, så kommer inte priset ändras.
    2. Det är precis som det står vikt från 1,25, jag kan inte svara på exakt hur mycket den kommer väga, men den väger inte under 1,25, men den kan väga mer än 1,25.

    Hoppas det besvarar dina frågor.

    Felix Teamleader