Lösenord till Bios för laptop

Vi (Fleron Automation AB i Forsheda ) köpte en HP Elitbook 8460P av er för drygt 3 år sedan och nu behövde jag in i Bios  men det finns ett lösenord där så jag kommer inte in. Har ni lösenordet eller Hur skall jag göra? Mvh Peter Ask

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Har du ett enhetsID alternativt serienumret på eran enhet?
    Skulle kunna ta ditt ordernummer också om du har detta sparat.

    Samt så undrar jag om du är helt säker på att du inte satt detta lösen själv?

    Mvh Joachim
  • Hej.
    Jag kan inte komma på att jag har varit inne i bios sedan vi köpte datorn.
    Det fanns många alternativ på nätet som jag har testat som inte fungerade så jag kontaktade en bekant som har jobbat med datorer och han hjälpte mig att komma in i bios så problemet är fixat.

    //peter
  • Hej igen, vad bra att det löste sig!

    Hör av dig om du upplever andra problem och behöver hjälp.
    Mvh Joachim