Leverans

Hej! Jag har råkat skriva fel lägenhetsnummer i min leveransadress. Allt annat stämmer. Kommer det att orsaka något problem?

Kommentarer

  • Hej Ylva,

    Tack för ditt inlägg!
    För att kunna kika på din order behöver jag ditt ordernr.

    Återkom gärna med detta så kan jag se hur det ser ut. 🙂

    Ha en fortsatt bra dag!
    Vänligen,

    Sofia
  • Här mitt ordernummer: 2169235
  • Hej Ylva,

    Det ska inte ställa till det då din order kommer skickas till ombud.
    Håll utkik efter ett försändelsemail som skickas till din mailadress i ordern när din leverans är redo att skickas.

    Utskriven leveranstid är 3-5 arbetsdagar, kika gärna i din skräppost då denna typ av mail ofta hamnar där.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,

    Sofia