Leverans

Order 2163940, när beräknas denna skickad från er?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt mail.

    Utskriven leveranstid på hemsidan är 3-5 arbetsdagar. 😊

    Håll utkik i din email inkorg och skräppost efter uppdateringar kring din order.
    Så fort den lämnar vårt lager kommer du få ett mail med en länk så du kan följa ditt paket med Postnord.

    Order: 2163940
    Inkommen datum: 2022-06-15, kl 07:26

    Tack för ditt tålamod.
    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Hej,
    När beräknas leverans av order: 2172253?
    Hälsningar,
    Camilla Backström
  • Hej,  min beställning,  ordnr: 2175429
    Skickas den till ica sellnäs i Borlänge?
    Mvh Tommi Haikola
  • Hej Tommi,

    Det kan jag inte svara på, då vi i dags läget inte erbjuder tjänsten där man kan välja ombud. Det skickas till det ombudet som är närmst din adress.

    Önskar dig en skön tisdag!
    Felix Teamleader
  • Hej,  min laddare fungerar inte,  först fick jag fel strömkabel med,  en med 3 hål,  det ska vara 2 hål till adaptern   hade en hemma,  men den laddar ändå inte.  Ordernr: 2175429
    Mvh Tommi Haikola
  • Hej Tommi,

    Vi beklagar strulet.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    Kontaktformulär - Inrego support

    Önskar dig en fin fredag!
    Sofia
  • Hej,  De är en person som heter Carina som skulle hjälpa mig med det 👍 Tack

  • Toppen Tommi, hoppas det blir en bra lösning för dig. ♻️🌍

    Ha en fin dag! 🙂

    Vänliga hälsningar,
    Sofia